Syskonkärlek

Jag skrev tidigare i den här bloggen om hur mamma och jag hanterade min svartsjuka när jag fick min lillasyster. Det lät ju inte så farligt - jag gjorde bara illa mej själv ... MEN igår fick jag höra av mamma vad det första jag gjorde med bäbis-syrran när hon kom hem från BB var: Jag gav henne en smäll rakt i ansiktet! Tjoff bara!
Till mitt försvar:
1. Jag var bara 1,5 år
2. Vi har knappt bråkat sedan dess. Ingen överdrift heller... Det går liksom inte att bråka med henne ;-)


PS  Syster Yster - jag vet att du kommer att klara av det bra - det som väntar nu! Luuv!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men prata om smådockor! Ni ser verkligen ut som dockorna vi lekte med på 50-talet! Så otroligt näpna och söta!



Tror jag det att lill-syrran aldrig vill bråka med dig. Det skulle nog inte jag heller ha gjort i hennes ställe. Hon har haft den goda smaken att hålla sig undan...

2009-03-26 @ 21:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0