Nina med skrattgroparna



Jag kommer ihåg 1a gången jag hörde sonen uttrycka en åsikt om att en tjej var snygg. Han var i 12-års åldern och tjejen var Nina Persson i the Cardigans. Det var ju lätt att hålla med. Jag tycker fortfarande att hon är mycket söt och charmig!  Har glömt fråga vad sonen tycker...

Vi var och lyssnade på dom, den sommaren, på Gatufesten. Deras Gran Turismo-skiva hade kommit ut och de var som störst(?). Cul var bara 8 år så det kändes bra med muren runt Karl XII-statyn som vi kunde luta oss mot/stå på.


Ni känner igen deras hit i videon här nedan. Där ser hon dock mer farlig än snäll ut oftast....hmmm..


Kommentarer
Postat av: Sum

Nina är fortfarande snygg, fast det kanske mer är karaktär än pur snygghet.

2009-02-18 @ 23:33:19
Postat av: sanna

sketasnygg! hon har ett av mina absoluta favoritansikten.

2009-02-23 @ 20:18:18
URL: http://patchoulie.blogspot.com
Postat av: sanna

hmm... mina ansikten? nå, det syftningsfelet bjuder jag på. det är ju trots allt måndag.

2009-02-23 @ 20:19:04
Postat av: mumln

jag tror inte ens att det var ett syftningsfel! "ett av" skriver du ju! ...sötaste (?) semmelbagerskan!

2009-02-23 @ 21:58:33
Postat av: sanna

tihi!



jo men det lät som att jag innehade alla favoritansikten. alltså. ja. äh. :)

2009-02-24 @ 20:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0