2 minuter på max

Jag har en liten rolig sak för mej som mina barn kunnat gästblogga om..men jag förekommer dom nu.
Så länge som vi har haft mikrovågsugn och det är länge så har jag hanterat den på följande sätt:  Oavsett vad jag ska tina eller värma och oavsett  hur mycket eller hur lite det är så sätter jag in det på 2 minuter på maxvärme i mikron. Det är som att jag tror att det är enda alternativet...Det funkar någorlunda bra när jag ska värma en kylskåpskall matportion. 2 kanelbullar som bara ska fräschas upp med lite värme  blir däremot liksom "omkokade". Nåja de får ju nått att skratta åt här hemma. Ibland kan jag dock märka visst missnöje över nått jag värmt åt dom som fått en klart mindre aptitlig konsistens. Disträ? Jag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0