Avslöjad på ett ögonblick

Cul var 6 år och gick in på toan. Där fick hon syn på en konstig grunka som hon aldrig sett förut. Hon kunde så klart inte låta bli att trycka på den. Nått konstigt hände och det for iväg skum eller nått med ett väldigt tryck. Hon skyndade sig ut från toan. Några minuter senare ropade jag på båda barnen  att de ska komma till toaletten. Jag lät lite "sträng". När de kom dit så frågade jag uppfordrande: "VEM av er är det som har sprutat raklödder härinne och ända upp till taket?!" Men redan när Cul kom in på toan, just innan min fråga kom, så sneglade hon upp mot taket sååå det var lätt att identifiera den lilla SKUMMA bustypen trots hennes bedyrande om sin oskuld.


Extra info:På den tiden var taket i toan foundation-beige (urk!) så det vita skummet syntes tydligt... 

image135

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0