Just när man trodde man sett allt

image20


"En uppsättning av välgörande ämnen framställda av grönt te, vinranka och persika är inkapslade i stretchmaterialet och verkar aktivt för att förbättra din siluett hela dagen. Grönt te hjälper till att få benen fastare och smalare, vinrankan befrämjar blodcirkulationen och motverkar celluliter på djupet och persikan gör huden silkesmjuk."
Man tror inte sina ögon! 2008! Hur länge håller då effekten i sig? Upp till 20 tvättar -jamen då så! Ämnena är  "inkapslade" i tyget, skrev dom...hur ska de då kunna gå in i cellerna? -De kan väl försöka luras lite mer trovärdigt?
Känner ni er fortfarande sugna på dessa fantastiska jeans så kan jag avslöja att jag hittade "Årets reklamskratt" (?) i La Redeoutes klädkatalog.
Själv blev jag sugen på en kopp grönt te - ATT DRICKA.  

PS Sorry om jag låter arg här ovan - jag lovar - jag är mkt mer road än arg!

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej Maria! Jag sitter barnvakt ikväll och tog mig äntligen tid att läsa i din blogg... fortsätt skriv... du berättar fint och med inlevelse.. /kramar

2008-01-31 @ 21:10:48
Postat av: Anonym

uj! man tackar! :-) /rodnande blogg-olga

2008-01-31 @ 21:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0