Smart-rolig expedit

När Simpan var i 14-årsåldern så började han och några kompisar spela baseball. I den sporten ingår små och väldigt hårda bollar som slås iväg med en väldig kraft och fart. Det var alltså dags att införskaffa en suspensoar. För att inte gå miste om privilegiet att en dag bli farmor så anmälde jag mig som frivillig till att köpa saken.


Jag gick in på Stadium och upptäckte snart att det fanns 2 storlekar. Medium och large. Hmmm...Jag gick fram till försäljaren i kassan och berättade om mitt problem. "Sonen är 14, han behöver en "susp" och jag har ingen aaaning om vilken storlek som är lämplig". Försäljaren som var en glad kille i 25-årsåldern skrattade och sa: "Det där är inget problem. Köp large. Han skulle ändå aldrig erkänna att skyddet var för stort!"

image45

Kommentarer
Postat av: Bruksan

Hahahaahahahaaaa, den var rolig!!!!

2008-02-19 @ 07:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0